29 Haziran 2015 Pazartesi

Robadan Büzgülü Elbise


Kalıbım burda pratik dikiş dergisi 1 numaralı kalıp.




Ön kalıbı çıkartırken ön ortasını yukarı kadar çizdim ve yakayı V yakadan yuvarlak yakaya çevirdim.
Ön ortasını kumaş katına koydum ve 18 cm işaretleyerek robamı kestim.

Robamın çizilmiş ve kesilmişi.


Arka roba için keserken arka ortasından önce üstüste binme payı ve dönmesi içn pay bırakarak kestim.



                                                               Arka roba kesilmiş hali.



Daha sonra roba için kullandığım kalıp bölümünü içe kıvırdım ve ön ve arka ortasından  10 cm büzgü payı vererek kestim.


Arka robamı hazırladım. İki sıra büzgü dikişi yaptım.ve roba ve bedenleri birleştirdim.

Kalıptaki kol kalıbı bayağı dardı ona da model uyguladım .

Kol çalışmamı buradan görebilirsiniz.






6 yorum:

  1. ben hazır kalıp satın almak istiyorum bu model bir elbise dikmek için nerden alabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güler erkan ın Ferace kalıpları çıktı, bu model var mı bilmiyorum ama bir bakın derim

      Sil
  2. Merhaba fotoğraftaki kalıp burda dergisinin hangi sayısından öğrene bilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burda pratik dikiş, üstte kitabın resmi var zaten

      Sil
  3. merhaba burda dergisi almadan kalıp çıkarmamız mmkn deil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığınız kıyafetlerin üzerinden de kalıp çıkarabilirsiniz ama ben hiç o şekilde çalışmadım. Her zaman denenmiş bir kalıp işinizi garantiye alır.

      Sil