29 Haziran 2015 Pazartesi

Kol kalıbını genişletme nasıl yapılır.


Kol kalıbınız düz ise bunu büzgülü kola çevirebilirsiniz.
Ben kumaşın ortasına bir çizgi çizdim.

Kalıbın ortasında bir orta işareti vardır. o işaretten aşağı düz boy ipliği işaretine paralel kolu katladım.


Kumaşımın ortasına çizdiğim çizgiye paralel 3 cm pay verip iki tarafına çizgiler çizdim. Kolu genişletmek için.






Ortadan katladığım kalıbı  resimdeki gibi iğneleyip çizdim.

Kumaşım azdı ve bilekte daha az genişletebildim.

Kalıbı çevirip kolun diğer yarısını da çizdim ve kolun büzülünce kasmaması için yukarı doğru 3cm kolu yükselttim.


Kola 2 sıra büzgü dikişi yapıp kolumu taktım.




2 yorum:

  1. Bayıldım harika olmus kumas ve renk secimide mukemmel ellerinize sağlık bu hangi ayın dergisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bloguma pek bakamıyorum, yorumu yeni gördüm. Bu burda pratik dikiş, ilkbahar yaz sayısı, kalıpla ilgili diğer bilgileri elbisenin dikimi ile ilgili yayında bulabilirsiniz.

      Sil