1 Şubat 2015 Pazar

Anne Kız Triko Takım


     Anne kız triko takımımız nihayet bitti.
Önce elbiseden  başlayayım.
Elbisede arka ve önü eşit kestim. Sadece arka yaka oyuntusu 2 cm, ön oyuntusu 9 cm oluyor.
 Bu kıyafette
overlok makinemin nimetlerinden fazlasıyla yararlandığımı söyleyebilirim..
Dikişleri dikerken 3cm lik astar şeritler kullandım. Dikişle beraber  bu şeritleri de makinede geçtim. İkisini belli bir dengede tutmak gerekiyor. Sonra şeritle beraber bütün payları dışarı çevirip overlok çektim.
Yan ve omuz dikişlerinin son hali böyle oldu.



YELEK
Yelek de yine pratik denilebilecek bir uygulama 
Bedenleri yanda birleştirdim. Vereceğiniz yaka payı size kalmış. Ben ayrıca bu kumaşın özelliğinden dolayı etek ucunu ve yakayı kıvırmadım. Sadece Ön ortasına parelel olan yeri kıvırıp makine çektim.

Arka yakaya ve kol çevresine biye çalıştım.

KIZIMIN ETEĞİ


Etek için bir boy kumaşım kalmıştı. Ben de elbisenin yanından kalan parçalardan iki parçayı eteğe ilave ettim. Ek yerlerine de yelekten kalan parçalardan şerit çalıştım.

Pilelerini beline göre ayarladım ve lastikli bir kemer taktım.

Benden bu kadar, değerli yorumlarınızı beklerim.





2 yorum:

  1. Her şey degerlendirilmiş,hepsi de harika olmuş.Ellerine sağlık güzel günlerde giy inşallah:)

    YanıtlaSil
  2. Bu sefer gerçekten öyle oldu, elbiseye bir kuşak yapayım dedim hiç kumaş kalmamış. Ama ben kumaş artmasını sevmiyorum, tam olarak hesaplayıp almak en güzeli. ✂💕

    YanıtlaSil