9 Ocak 2015 Cuma

Kazayağı Desenli ve Pratik Kesim Kap

      Kazayağı desenini hep beğenirdim, ancak dikmek bu kış nasip oldu.Gelelim kalıbına;





Kumaşı dörde katlayıp iğneleyin.Ben  uzunluğunu 115 cm yaptım.
Arka ve ön eşit kesiliyor ,ancak arka yakayı sadece 2 cm aşağıya inerek kesin.
Ayrıca önde 2cm üstüste binme payı çıkarın.
Bu kalıp 38 / 44 beden arası uygun oluyor .


Arka ve ön bedenlerin birleşiminden sonra siyah triko bir kumaştan kol yaptım.
Bu kol kolunuzu dirsekten yukarıya kadar sarmalı.
Benim kolum üstü: 30cm
Bilek: 20cm
  Uzunluğu: 37cm
                     Yaka çevresini ve önünü siyah biye ile temizledim.



Kolumun yakından duruşu
Son olarak,ben üzerimde çok dağınık duran modeli sevmediğimden ,tam bel hizasına içerden çıtçıt diktim ki derli toplu dursun.


Çok şık rahat kullanışlı bir model.

9 yorum:

  1. merhaba blogunuz hayırlı olsun.çalışmanız çok güzel olmuş güle güle kullanın. aynı kumaştan benimde var banada kolay pratik model olması cazip geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim .Ben de genelde sade ve pratik modelleri tercih ediyorum. Hepimize kolay gelsin.

      Sil
  2. Çok hoş olmuş ellerine sağlık.Böyle pratik şeylere bayılıyorum:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu senenin modası :-) hem de çok şık oluyorlar.

      Sil
    2. Canım blogla ilgili bildiğim kadarıyla sana yardım etmek isterim.Mail adresini göremedim.Öncelikle google friend connect baglantısını kısaca anlatayım.Yerleşim-Gadget ekle (sol üst köşede -''Diğer gadgetlar'' var),oraya tıkla-İzleyiciler (Buradan basit renk ayarlarını falan yapıp bloguna ekleyebilirsin.

      Sil
  3. Sanırım oldu, çok teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek:):)Ben de kontrol ediyorum arada olmuş mu diye:):)hemen kaydolayım,senden öğrenecek çok şey var:):)

      Sil
  4. ayşecim hayırlı olsun, bir süredir bakamadım bloğa yorum bırakmışsın görüşmek üzere sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim, senin ne kadar yoğun olduğunundan ablam bahsediyor.Ben de blog dünyasıyla yeni tanıştım , çok zevkliymiş, görüşürüz :) :)

    YanıtlaSil