5 Ocak 2015 Pazartesi

Kızlarıma Pelerin Dikim

Bu kış  hepimizin  şöyle bir gözden geçirdiği, acaba diksem mi, kalıbı nasıldır diye düşündüğü pelerin çocuklara da çok yakıştı.
Kalıp olarak  Burda  2014/10 da ki 146 numaralı modeli kullandım.
Ancak kalıbı tamamen sadeleştirdim. Ön ve arka beden benim için yeterli.
  Kapşon için de çocukların beğendiğim bir kapşonu  üzerinden çizerek kullandım.
Püf Noktası;  Burda önemli olan
arka ve ön yaka oyuntularının toplamı ile kapşonun yakaya uygulanacak kısmının cm sinin eşit olması gerekmektedir.
Kol için olan açıklığın yerini provaya belirleyebilirsiniz.
Ben yan dikişten içeri 8 cm girdim ve yaklaşık 22 cm açtım.
Burada mutlaka tela kullanın ki zamanla deforme olmasın .
  Astarlamak bu işin en sıkıcı kısmı, ama hadi anne bitir de giyelim diye bekleyenler olunca çabucak bitiveriyor 
  Bu yazılarımı da kızlarıma yıllar sonra güzel anılarla hatırlanması dileğiyle yazıyorum 

1 yorum:

  1. Maşallah kızlarına da sana da,harika olmuşlar.Sarı rengi hiç sevmem ama bu pelerini görünce fikrim değişiverdi:):)

    YanıtlaSil