7 Haziran 2015 Pazar

Yarasa Kollu Feracem


Feracenin rahatlığına alışınca ikinci feracemi de diktim. Kumaşım medine ipeği, 3 metre aldım.


Kumaşı dörde katlayıp düzgünce iğneledim.

Kestikten sonra önce omuz ve yan dikişlerini diktim. Tüm çevresine overlok çektim. Önüne fermuar çalıştım. Fermuar dikerken mutlaka teğel yapın ve dikmeden ütüleyin , yoksa fermuarda burulmalar oluyor.

Manşetlerimi buradaki gibi hazırladım ve bittikten sonra üzerine süs harcı diktim.

Yaka Pervazı Pratik Kesimi 

Yaka oyuntunuzun düzgün olduğuna emin iseniz bedeni ikiye katlayın.


Pervaz için olan kumaşı yine ikiye katlayıp , yakanın altına düzgün bir şekilde yayıp iğneleyin. Ön ortası bir cm paylı , yaka uyuntusunu paysız kesin.

Kestikten sonra bedeni üzerinden kaldırın ve çizerek kesin.


Yaka pervazınız kullanılmaya hazır.Bu pervazın takılışı için başka bir kıyafette çekim yaptım onu da bittiğinde burada paylaşacağım.


Evet feracem bu...:::)))











5 yorum:

  1. ooo ablam süper olmuş eline sağlık, ne kadar muntazam ;) Sağlıkla giy inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, senin kime de çok güzel:)

      Sil
  2. ellerine saģlık ayşe hanımcım yine muntazam bir iş maşaallah 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, aslında dikeli bayağı oldu bütün yaz giydim diyebilirim, cok rahat bir model. Bilgisayarımda sorun var bloğuma yayın ekleyemiyorum , saatlerce uğraştırıyor o yüzden bloğumu biraz ihmal ediyorum .

      Sil
  3. Çoook güzel olmuş ellerimize sağlık tam benim aradığım ferace modeli

    YanıtlaSil