29 Haziran 2015 Pazartesi

Güpürlü Elbise


Elbiseyi kumşa yerleştirirken alta doğru bollaşsın istedim fakat kumaş az gelince kolu da raya sıkıştırdım ve bence normal bollukta bir elbise oldu.

Kalıp yerleştirme bu şekilde.


Kolu iğnelerken düz ipliğe dikkat edin.

Bu farklı bir tuniğin yakası ama aynı  yaptığım içi açık renkte belli olsun diye bu resimleri kullandım.
Yakanın adı hafif dik yaka olarak geçiyor.Ben biraz genişlettim.




Yakayı dikip çevirdim ve köşeleri iğneyle çıkararak teğelledim.
Yakayı bedenin üstüne koydum ve diktim.


Kalıplarımdan pervaz kestim.

Pervazı da diktiğim yakanın üstüne koydum tekrara diktim . Paylarını çıtlattım ve pervazın üstünden çima dikiş geçtim. 



Kol takarken mutlaka iğnleyip teğelliyorum.::))

En son aldığım güpürü hayalet iple elbisenin önüne diktim.







1 yorum:

  1. Anlatımıyla dikiş projesi sunmak büyük emek sizi kutluyorum👏ayrıca elbise de çok şık inst.istek gönderdim😉☺️

    YanıtlaSil